Pedagog
PEDAGOG SZKOLNY -Małgorzata Zawilejska
Pn. - 8.00-14.15 (dyżur stołówkowy 12.25-12.55), (zajęcia indywidualne 13.00-13.45)
Wt. - 11.30-16.00 (dyżur stołówkowy 12.25-12.55)
Śr. - 8.00-13.00
Czw. - 10.00-16.00 (dyżur stołówkowy 12.25-12.55)
Pt. - 8.00-12.30
Psycholog
PSYCHOLOG SZKOLNY -Małgorzata Zawiejska
Pn. - 10.00-16.00
Wt. - 9.00-15.00 (Odyseja Umysłu kl. IV 13.30-14.30)
Śr. - 10.00-13.30
Czw. - 9.00-13.30 (Odyseja Umysłu kl.V 13.30-14.30)
Pt. - 10.00-15.00
Logopeda
LOGOPEDA - Aldona Waniowska
poniedziałek: 14.00-16.00
wtorek: 9.30-14.30
czwartek: 11.30-16.00
piątek: 10.00-16.00
Terapia pedagogiczna
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE - KLASY 1-3
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 1 A
wtorek 11.40-12.40 gab. 44
Marta Osika
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 1 B
wtorek 12.50-13.50 gab. 44
Marta Osika
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 1 C
poniedziałek 11.40-12.40 gab. 44
Marta Osika
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 2 A
czwartek 11.40-12.40 gab. 44
Marta Osika
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 2 B
środa 12.50-13.50 gab. 44
Marta Osika
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 3 A, 3 C
poniedziałek 12.50-13.50 gab. 44
Marta Osika
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 3 B
czwartek 12.50-13.50 gab. 44
Marta Osika
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE - KLASY 4-6
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 4 A
poniedziałek 7.50-8.50 gab. 38
Joanna Kondracka
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 4 B, 4 C
czwartek 13.40-14.40 gab. 38
Joanna Kondracka
ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE 5 A, 5 B
wtorek 13.40-14.40 gab. 38
Joanna Kondracka
Zadania
Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach:
Do zadań pedagoga i psychologa należy w szczególności:
- prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
- diagnozowanie sytuacji wychowawczych w przedszkolu, szkole lub placówce w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
- udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
- podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
- minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
- inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Do zadań logopedy należy w szczególności:
- diagnozowanie logopedyczne, w tym prowadzenie badań przesiewowych w celu ustalenia stanu mowyn uczniów;
- prowadzenie zajęć logopedycznych oraz porad i konsultacji dla uczniów i rodziców w zakresie stymulacji rozwoju mowy uczniów i eliminowania jej zaburzeń;
- podejmowanie działań profilaktycznych zapobiegających powstawaniu zaburzeń komunikacji językowej we współpracy z rodzicami uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno - pedagogicznej.
Do zadań terapeuty pedagogicznego (nauczyciela zajęć korekcyjno-kompensacyjnych) należy w szczególności:
- prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się;
- prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz innych zajęć o charakterze terapeutycznym;
- podejmowanie działań profilaktycznych zapobiegających niepowodzeniom edukacyjnym uczniów, we współpracy z rodzicami uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.